Veenendaal | Gepubliceerd op: 7 september 2015
Pitch
Flitsmeister gaat de complete verkeersinformatie verzorgen voor de radiozenders Radio 538 en SLAM! http://pr.co/p/002cq0
Samenvatting
Details

De verkeersinformatie bij de radiozenders Radio 538 en SLAM!, onderdeel van de 538 Groep, wordt vanaf maandag 7 september compleet verzorgd door Flitsmeister. Daarbij worden niet alleen de flitsers maar ook de locaties en duur van de vertragingen gemeld door Flitsmeister. De combinatie van deze verkeersinformatie door deze partij is nieuw op de Nederlandse radio. Deze service is, naast de meldingen op de radio, ook per direct beschikbaar op 538.nl en in de nabije toekomst op alle platformen van Radio 538, zoals de 538 app.

Citaten
De samenwerking met het grootste radiostation van Nederland is een geweldige mogelijkheid om ons bereik te vergroten. Het is mooi om te zien dat deze sterke merken elkaar hebben gevonden en de handen ineen slaan. De samenwerking zal onze gebruikersgroei weer een extra stimulans geven waardoor we autorijdend Nederland van nog betere informatie kunnen voorzien.

— Jorn de Vries, commercieel directeur Flitsmeister
Flitsmeister is de meeste innoverende partij op het gebied van verkeersinformatie. Ze bieden onze luisteraars een rijk en compleet overzicht van flitsinformatie en nu ook het meest actuele overzicht van vertragingstijden. Radio 538 en SLAM! hebben gezamenlijk vier miljoen luisteraars die veelal onderweg naar de radio luisteren, die willen wij graag deze (uitbreiding) goede service kunnen bieden

— Dave Minneboo, programma directeur 538 Groep