Hertz klanten krijgen hulp van Flitsmeister

02 FEBRUARI 2016, VEENENDAAL
Samenvatting

Hertz en Flitsmeister gaan in Benelux een exclusieve samenwerking aan. Alle klanten die bij Hertz een auto huren worden geadviseerd om Flitsmeister te gebruiken tijdens de rit in de huurauto. Voor Hertz een extra stuk onderscheidend vermogen richting de klanten, deze kunnen met Flitsmeister namelijk goed geïnformeerd op weg.

In de praktijk zal te zien zijn dat er gezamenlijke uitingen in alle Hertz vestigingen komen te hangen. Daarnaast zal er ook in elke auto een gezamenlijke uiting zichtbaar zijn. Het doel van de uitingen is uiteindelijk de klant van Hertz er op te attenderen Flitsmeister te gebruiken tijdens de rit.

Citaten
"Hertz is een internationale partij die enorm bekend is binnen de automotive wereld. Voor ons is het daarom een mooie stap om de samenwerking aan te gaan. Ons bereik wordt hiermee vergroot en daarnaast zijn we ook trots dat we alle klanten van Hertz via deze weg een handje kunnen helpen. " Jorn de Vries
"Wij hebben gemeend om vooral onze Internationale klanten te waarschuwen voor het Nederlandse en Belgische regime ten aanzien van de vele en uitvoerige snelheidscontroles. Dit is niet alleen aardig en servicegericht maar dient ook om de veiligheid op onze wegen te garanderen. Daarnaast scheelt het Hertz enorm veel en extra werk in het behandelen van de lawine aan bekeuringen die wij jaarlijks te verwerken krijgen." Henk van den Helder
Over Flitsmeister

Met meer dan 850.000 actieve gebruikers is Flitsmeister de allergrootste real-time verkeersinformatie app van Nederland. Door Flitsmeister te gebruiken voorkom je onnodige boetes, rijd je veiliger en vermijd je files op je route.

Onze apps informeren je over de locaties of lengtes van files, wegafsluitingen, verkeersmeldingen, ongelukken, mobiele flitsers, flitspalen en trajectcontroles die alleen voor jou belangrijk zijn. Rij veiliger door voortijdig een signaal te krijgen en bespaar door op de hoogte te zijn van allerlei verkeersmeldingen.

Flitsmeister heeft een hechte community van vele gebruikers op alle mobiele platformen. Deze community zorgt ervoor dat flitsers worden aan- en afgemeld waardoor we de beschikking hebben over de meest accurate informatie over het Nederlandse wegennet. Daarnaast werken we samen met de Be-Mobile waardoor Flitsmeister over de meest nauwkeurige verkeersinformatie van Nederland beschikt.

Flitsmeister is het second screen voor in je auto en is beschikbaar op iOS, Android, Windows Phone en onze (mobiele) website.